Påskkärringar

Kolla in hampus blogg http://muskelhamps.blo.gg , en skön kille från vimmerby som skriver om träning, men även annat, på ett roligt sätt :)
 
 
 Tina kom hem från jobbet och hade med sig ett STORT påskägg! åskpägg. Förstår ni hur mkt jag älskar den här tjejen? Dock så utsatte hon oss för diverse pinsamheter förut... Jag skäms sällan för saker och tycker nästan aldrig nåt är pinsamt. Det är töntigt att tycka saker är pinsamt MEN jag erkänner, det var lite pinsamt förut.. Hon tyckte (helt plötsligt från ingenstans) att vi skulle klä ut oss till påskkärrningar...Vi hade precis målat oss, som synes på bilden då de ringer på dörren. Det var vår granne som skulle berätta att de skulle ha fest. De dröjde dock några sekunder innan hon sa något till oss. Hon stod mest och tittade på Tina och mig som kände oss rätt dumma där i vårt påskkärrning-smink.. Hon frågade om vi skulle vara hemma ikväll. Vi sa att vi skulle iväg, det kanske räddade upp situationen något. Det är så olika det där hur man spökar ut sig en påskafton... 
 
För övrigt så äter jag ihjäl mig på godis just nu. Tidigare åt jag glass och imorse åt kim och jag frukostbuffe . Proppmätt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh vad söta ni såg ut!

Svar: Haha äsch på dig ;)
Per Ekbjörn

2014-04-19 @ 22:54:38
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0