Dags för vila

Det är viktigt att lyssna på kroppen och vila när det behövs. T.ex ta några extra vilodagar när man är sjuk. Jag blev förnedringsförkyld nån vecka innan tävlingen mwn fortsatte att träna på hårt fram till tävlingen och efter. jag är snorig ibland och känner lite i halsen. Allmänt förnedrad alltså. Men de blir inte bättre. Snarare tvärtom . Därför har jag beslutat att ta några vilodagar. Det borde jag gjort tidigare men ibland lyssnar inte jag heller på min kropp även att jag vet att jag borde det. Att ta några dagar, eller till och med upp till en vecka vila ibland är bara bra för både musklerna och för hälsan.  Det är självklart viktigt att äta bra även dessa dagar. 
  börjar jobba vid 15 nu sen jobb hela helgen... 
 
njut av er träning. Lyssna på kroppen och våga vila ibland!

Kommentarer
Postat av: andreas udd

tja. ja du behöver nog fan o vila, du har ju legat i stenhårt nu med allt, ta några vilodagar o ät gött det är du värd. lycka till med nästa "hästbodybilding" jag håller på dig. ha de gott;)

Svar: Hej! Tack de var snällt sagt! Haha nästa tävling blir nog en mcgyver-tävling tror jag andreas ;)
Per Ekbjörn

2014-04-04 @ 20:52:58
Postat av: marcus

den här bilden är RIKTIGT bra!

snyggt

Svar: Tack :)
Per Ekbjörn

2014-04-06 @ 16:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0