Bra ptpass

igår var jag i Vimmerby och jobbade. Träffade stödkompisar och hade ett par ptpass. 
Verkar som mina Pt-klienter är nöjda med mig :)
 
själv tränade jag rygg igår , körde bland annat marklyft vilket jag känner av idag . Idag blir det en fettmätning, ett ptpass på actic samt lite fixande med ett kostschema. I övrigt är jag ledig idag och ska träna vader, mage och biceps. 
 
Tina och jag pratade precis om folk som lägger upp före och efterbilder där man inte ser någon skillnad. Här kommer mitt bidrag :)
Lite skillnad kanske syns iaf? noterbart är att dET endast är knappt fyra dygn emellan. De till höger är från i måndags då jag inte tränat på flera dagar samt ätit massa godsaker över en vecka. Nu är det hård träning, promenader och bra mat samt fettförbrännare som gäller i tre veckor. Igår var jag hos Freddy och handlade "godsaker " till mig och Tina 
 
Lite allt möjligt. Bland annat de mycket goda Barsen questbar. Sen har de kommit ett ämne som äntligen kan matcha det borttagna dmaa. Burken heter black amp och finns under fettförbrännare på muskelbygget.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0