4,8 %

I måndags förra veckan när jag återigen började dieta så mätte jag 6,0 % bf. Idag, 11 dagar senare hade jag 4,8 % och imorn är de två veckor kvar till min debut i mens physique. Två saker som jag måste träna extra på nu, saker som jag inte behöver göra när jag kör cbb, elle som inte är lika viktiga iaf och de är , dels flexa även vänster sida på magen (min dåliga sida) och dels le :) 
 
 Svårt med vänster sida... 
 
var på gymbolaget förut och körde lite cardio. Joggade totalt ca 5 km. En km uppvärmning på sen en lite fortare, en till lite fortare och sista km på gymmet på 3,34 men de tog tio sekunder innan jag kom upp i hastighet så jag räknar på 3,24 :) sen joggade jag hem för jag var ivrig att komma hem till min underbara Tina <3
 
bra pump i vaderna efter det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0