Tävling på Actic

Förra veckan hade de en tävling som Actic som gick ut på att man skulle hänga sådär så lång tid som möjligt. Jag klarade 1 minut och 5 sekunder. När vi var och tränade igår fick jag reda på att jag kom 2a i tävlingen så jag vann lite prylar som handduk, bars, färdigprotein mm :) Tack Actic!
 
Igår biceps/underarmar, mage och vader. Riktigt skön träningsvärk i magen idag!
 
Dagens kosttips: Ät ägg! De innehåller många näringsämnen och mycket protein och det är protein av riktigt hög kvalité! De är goda och kan ätas på olika sätt och de är dessutom smidiga att ta med sig som mellmål.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mallanbrallan

Per, vad anser du om 5:2 metoden som det pratas så mkt om nu, bra / dåligt etc?

2013-09-10 @ 23:36:26
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0