Fest!

Igår var vi på hockey med jobbet sen på Hästskogatan på förfest sen gick vi ut. Det var asroligt! Jag "slarvade" lite igår men drack ändå lite protein på förfesten och självklart de goda Milk and Whey  innan jag la mig.
 
Alkohol förstår träningen, det är inget nytt. Det är inte nyttigt nånstans. Det förstör muskelbyggandet och fettförbränning och hälsan i allmänhet. Ändå drack jag igår. Vad är anledningen till det? Det är så satans roligt :) Nu blir det dock lugnt nån månad igen. Tänk på att när dricker, om ni nu ändå ska det, så försök att sköta kosten samma dag och dagen efter så förstörs inte lika mycket.
 
Utförsäljning http://muskelbygget.se/
 
Vi har nu beslutat att ta bort Proteinfabrikkens produkter ur vårat sortiment och kommer sluta samarbete med dem helt.
Tyvärr så får vi se dem som ett väldigt oseriöst bolag på denna hårda marknad. Då de under flera månaders tid nu inte kunnat leverera produkter eller stå för saker de lovar. Ej heller kunnat ge oss en bra anledning till varför allt detta skett.
Vi säljer därför ut hela delas sortiment med upp till 40% rabatt på ALLA produkter. Passa på och fynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0