En härlig lördag!

 
Lite fotosäshön på ballen idag :) Inte tråkigt att det är mitten av Oktober och man kan sitta ute utan tröja :)
Notera magen!
Sen tränade vi ben på Campus hallen och som vanligt hade Tina nån lurig övning ;)
Blev ben med fokus på baksida. Eftersom jag är klättertokig så var jag tvungen att klättra lite med...
 
 
Det var jätteskoj men jag blev riktigt trött eftersom jag har så dålig kondition så när vi sedan körde utfall höll jag på att svimma och spy och så vidare...
 
Weakness...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Adelinn

Men JÄVLAR!!! Bitig kille.

2013-10-13 @ 04:34:51
URL: http://Adelinn.blogg.se
Postat av: Anna

Tjejer har ofta konstiga kluriga övningar ;D

Svar: Hehe ja och tjejer är kluriga i allmänhet oxå ;)
Per Ekbjörn

2013-10-15 @ 21:45:00
URL: http://momscandoit.blogg.se
Postat av: Michaela

Hip thrust är ju en av de bästa övningar någonsin.. lite vek vikt dock Ekbjörn haha :p

Svar: Vad är Hip thrust? :)
Per Ekbjörn

2013-10-20 @ 08:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0