Första dagen på deffen

Idag började jag äntligen min Thailandsdeff!
 
Morgonvikt (Tinas våg) 88,8 kg. Midjemått 88 cm. Fettprocent 9,0 %
Tog några fettobilder med imorse men jag ser lite för rackig för att lägga ut dom... Idag blir ingen cardio förutom promenaderna till och från gymmet. Tina och jag körde ben på Actic :)
Tänkte förklara lite hur jag äter idag när jag deffar jämför med hur jag skulle ätit annars:
 
Innan frukost: Exchange + ALA Extreme 
 
Frukost: Nu - Havredrink med 2 dl havre sen samma av allt annat.  Annars - Samma men 3 dl
 
Mat: Nu: Tonfisk+ägg och ris med grönsaker. Annars - Samma men lite mer ris kanske, eventuellt knäcke till och lite chilisås.
 
Innan träning: Nu: 5-6 skumtomtar Annars: 10 skumtomar kanske och med nutella :)
 
Precis innan träning: En portion BCAA Hypertrophy  + Cyclo-Creation . Annars: Samma
 
Direkt efter passet: 100% Whey Protein Professional + 5-6 skumtomar+ Cyclo-Creation .Annars: En portion Big Mass Gainer -
 
Innan mat: Exchange 
 
Mat: Nu: Spagetti+köttfärssås."Normalstor portion"  Annars: Samma typ
 
Senare ikväll: Nu: 300 gram äggvita kanske, kanske nån chokladbit. Annars: Havredrink t.ex
 
Innan läggdags: En portion: Milk and Whey  Eller kvarg. Annars: Samma
 
Räknar inga kalorier nu när det inte är tävlingsdiet men ser alltid till att få i mig mycket protein. Minst 2,5 gram / kg kroppsvikt, helst lite mer.
 
Strength CLA 3-4 om dagen. Omega 3 Strength3-4 om dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0