Såstips

Måste bara få skryta lite om min "lillebror" Martin som gjorde hattrick häromdagen :) Snyggt!
"skapar några chanser genom Martins idoga löpande" "bakåt till Martin Larsson, som har skott läge men håller in bollen snyggt och lurar bort försvararen och slår sen bollen mellan benen på målvakten..0-1.." "men mannen för dagen Martin L. kommer fri några minuter senare och chippar snyggt in 2-4 från vänsterkanten." " men mannen för dagen Martin L"
 

Igår gick jag 50 minuter på frörmiddagen, tränade rygg på dagen sen gick cirka 45 minuter på jobbet. Sakta förvisso men kom ihåg det tjejer, även en långsam promenad förbränner fett ;) 
 
Nu blir det mage och vader sen springa lite på bandet med http://daanselivet.blogg.se/. LITE va??
 
Sen åker jag ner till Vimmerby sen ska jag ut på äventyr ett par dagar :) Kommer hem på lördag igen och då vankas det benträning. Det är alltid svårare att äta bra när man är iväg på något men jag ska försöka. Och det går uppenbarligen gå ner i fett även att man inte äter perfekt varje dag... 
 
 
Såstips: En halv avokado och typ 100 gram kvarg, liite vatten och kryddor. Jag kör pepparmix och lite salt bara. Nyttig sås bestående av mkt protein, bra fetter och en del antioxidanter!
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack för snabbt svar :) Och tack, jag är väldigt nöjd eftersom jag på utgångsläget inte hade några synbara muskler alls hehe. Ska kolla in länkarna på det du skickade. Just nu äter jag dessa innan träning: http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/fit-smart-femme-power-90-caps. Vet dock inte om jag upplever att det hjälper eller inte. Direkt efter träning dricker jag detta: http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/whey-80. Tog egentligen de billigaste alternativen bara eftersom jag inte visste om jag skulle fortsätta med träningen eller inte. Men nu har jag bestämt mig, så då tänkte jag köpa på mig bra saker. Är inte så insatt i kosttillskott själv, så det känns bättre att fråga någon som vet mer om det :) Äter även järntabletter och omega 3 kapslar som jag köpt på apoteket. Tycker du allt detta är en bra början? :) /Nathalie

2013-05-30 @ 09:51:06
URL: http://pinkyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0