Fortsätt att kämpa!

Dåligt med bloggande i helgen.. Jag har inte haft tid helt enkelt. I Fredags var jag hos Niclas i Västervik. Då tränade vi rygg och biceps sen på lördagförmiddagen köttade vi ben. Sen åkte jag till Åtvidaberg och kollade på fotboll med Martin och några. Vilken match! Ja det var väl den mellan Åtvidaberg och Djurgården? Ja det var det.. Sen åkte vi till mig och på kvällen bio. Idag jobb 11-21,30. Imorn ska jag vara ledig och sola och träna på World Class. Hade funderingar på att börja deffa imorn men ska försöka att vänta ytterligare någon vecka. Ju längre jag väntar desto mer muskelmassa hinner jag bygga...
 
När jag väl sätter igång och deffar så är målet att halvera mitt underhudsfett på en månad. 
 
 
Det är många som tycker det blir svårt med deffen nu när det äntligen börjar bli fint väder. Det är roligare att festa. Man blir mer glass-sugen :p Man vill hellre vara ute och jazza i solen än att träna.. Det är naturligt. Men det är nu man måste hitta en morot. Det är väl bara att gå till grönsaksdisken i mataffären kanske ni tänker nu? Ja det kan man ju faktiskt göra men nu var det nog inte så jag tänkte riktigt. Ni måste hitta något som tycker det är värt att fortsätta att kämpa med träningen. Tänk på att ni mår bra av att träna. Tänk på hur ni kommer att att se ut med lite mer muskelmassa och/eller lite mindre fett. Det är är värt att fortsätta kämpa! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0