Andra dagen på deffen...

Igår var andra deffdagen och det såg ut ungefär så här:
 
Vaken vid 07,30 för att NÅGON skulle ringa och väckas då... : 2 dl havregryn, 20 gram proteinpulver, lite bär, lite äggvita (för att få upp proteinintaget eftersom jag inte drack nån mjölk) 
 
09,45: Kaffe, grönt té med citron, ingefära, gurkmeja, cayenpeppar.. många bäckar små! 
 
10,30:  BCAA Powder 12000 + Omega 3 + CLA
 
45 minuter PW. Jag tycker det är uttrycket PW är lite töntigt eftersom jag brukar "bara gå" men igår var det fan lite power i min walk så igår var det en PW :)
 
12,00: Kyckling+ris+broccoli. Unnade mig här 2 knäckebröd med ost oxå och en liten chokadbit :) 
 
15,00: kaffe+grönt té
 
15,15: 1,5 dl havregryn, lite äggvita, bär och 20 gram  100% Whey Protein Professional 
 
17,00: BCAA Powder 12000+ Cyclo-Creation
 
Träning: Utsida axlar, vader, mage och 2 km löpning! Ja det är sant. 2 km på tiden 9,48. Nöjdhet.
 
Efter träningen: 100% Whey Protein Professional, glutmin och kolhydratspulver
 
Kyckling+ris och broccoli igen. 
 
Kvällen: 1 helt ägg + 3 dl äggvita
 
30 minuter kvällspromenad
 
30 minuter innan läggdags för bättre sömn och återhämtning:  ZMA, Sportlab 
 
Innan läggdags:Skulle tagit  Milk and whey men tog fel (!) och drack min frukostdrink istället.. Så olika det där... + några mandlar.  Egentligen bör man hålla ner på kolisarna innan läggdags, om man inte tränat precis, men igår gjorde jag en liten tabbe. Men får tänka på att jag ska träna ben nu vid 10 och har således lite nytta av dessa kolisar på det passet. 
 
Utöver det här så har jag även tagit de kosttillskott jag köpte häromdagen men antar att ni förstod det :)
 
!
 
 

Kommentarer
Postat av: 700g

Du kan vara någon! :)

2013-05-16 @ 00:39:23
Postat av: Per Ekbjörn

Haha ja de kan jag faktiskt va ;) Vadå 700g? :p

2013-05-17 @ 10:49:56
URL: http://perekbjorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0