Ryggpass på Frisk

Latsdrag. Dra stången med ryggen. Aktiverar främst latsen (sidan av ryggen) men även mitten av ryggen och baksida axlar. Även biceps och underarmar får jobba lite. 
 
Tränade rygg med Alexandra på Frisk idag. Bra pass :)
Latsdrag, marklyft, rodd och baksida axlar i maskin och med hantlar. Igår hade jag vilodag från både träning och bloggande. Det var saker som var viktigare igår. Så idag var jag riktigt träningssugen!
 
 
Det här är jag när jag kör marklyft.
 
Vägde mig i morse: 86,5 kg. 3 kg upp på 2 veckor.. I "början" , dvs efter uppehållet i Thailand, så ökar man fortare i vikt och det är för att man fyller musklerna med mer glykogen när man börjar äta mer. Även magsäcken töjs lite och påverkar viktuppgång. Dessutom är det lite mer vätska. Sen så är det lite fett oxå :/ Sen några gram muskelmassa :D 
 
Nu blir det en tupps sen kom busgrabben Martin hit och umgås med mig ikväll :) Vi ska nog bara jazza eller se nån bio. Imorn funderar jag på att köra dubbla pass men inte bestämt riktigt än. 
 
Kom ihåg att om ni ska träna två pass på en dag så är det EXTRA viktigt att ni äter rätt och dessutom har sovit bra och inte stressar. Två pass sliter på kroppen och därför behöver kroppen bra kost och kosttillskott för att bygga upp kroppen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0