Grattis Tom!

34 unika läsare igår. Jag är förnedrad! Snittar ca 100 nu och då är det riktigt dåligt med 34. För er som inte bloggar själva så är det lite samma sak som  med Facebook och Instagram, där vill man ha många likes och här vill man ha många läsare. Det kan tyckas lite töntigt men så är det :) 
 
Ett stort grattis till Tom Rosengren som kom 2a på Battle of Scandinavia i -180 Classic BB igår!
Grymt bra fysik! Tyvärr hade jag inte möjligheten att få se honom live denna gång men förhoppningsvis blir det fler gånger! Nästa år har jag tänkt att ställa upp i samma tävling så har jag tur, eller otur, beroende på hur man ser på det så kanske jag får stå på scenen tillsammans med Tom då! Eller på någon annan tävling :)
 
Fler bilder på Tom från tävlingen: http://www.muscle.se/gallery/index.php?gallery_sindex=255

Kommentarer
Postat av: Tom

Tack Per vore grymt kul att stå på samma scen någon dag!

2013-03-24 @ 14:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0