3 gånger så mycket fett!

Igår teckande jag årskort på World Class. Jag fick så bra pris och vissa förmåner så jag kunde inte tacka nej! Och att kunna bada bubbelpool efteråt och att det finns frukostbuffé på gymmet på fredagar är inte heller så dumt :)
 
Idag blev de ett köttigt benpass på Träningshuset och en gymvikt nära 90 kg. Blev även en fettmätning idag och de visade ungefär vad jag befarade.. 8,4 % vilket är tre gånger så mycket som jag hade på tävlingen :p
 
Nu blir det en portion  Milk and whey sen ska jag sova. Imorn är det PTpass, fika med stödis, fika med hjonen på stan, promenad med stödis, träna rygg sen bio med stödis på kvällen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0