4 veckor deff

Igår gick vi en timme på jobbet sen tränade jag rygg med Kim och Kalle på World Class. På kvällen blev det en timme promenad och idag gick jag upp 04,45 (!) och gick en halvtimme med Emma. Nu har jag hela dagen där jag kan promenera, sola och träna :) Om det blir fortsatt fint väder. Känns ännu skönare att vara ledig nu när jag jobbat över 30 timmar på 3 dagar.
 
Morgonpromenad runt Stångån är härligt när det är sol. 
 
Nu har jag deffat i fyra veckor och jag är rätt nöjd med resultatet:
 
Dag 0                                                                   Dag 16
Dag 28. Bättre ljus samt pump förvisso men ändå... http://muskelbygget.se/fatburnerkit-p-475.html?cPath=59
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack så mycket pjäris ;-)! Fint resultat på deffen tycker jag. Duktiga du! :-)

Svar: Äsch på dig ;) Tack!
Per Ekbjörn

2013-06-10 @ 12:42:10
URL: http://louisemariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0