Dags att börja jobba...

Längtar tillbaka...
 
Blev en hård helg nu igen. Sista helgen på länge där jag festar två dagar. I fredags var vi i Västervik och körde en fin dagsfylla på Lysingsbadet och spelade fotboll sen var vi hos Niclas och sedan gick ut. Igår var vi hos Pontus på förfest sen på Öltältet i Horn. Det är inte så bra drag i Horn förutom just när det är Hornmarken som det var igår :) Trevligt! Sliten idag dock men haft en kanonbra helg! 
 
Imorn börjar jag jobba och första veckan jobbar jag alla dagar förutom torsdag. Eller jag ska jobba då med men då är det med stödkompisar. Först Kolmården med en sen gå och titta på England-Frankrike i Linköping på kvällen. Jag har ju trots allt lovat en av Englands spelare att komma och se matchen ;)
Sen på söndag måste jag åka till Vimmerby och träffa resterande stödkompisar så den här veckan kommer att vara fullt upp och för en gångs skull så är de inte bara nöjen :P
 
Självklart kommer jag att ha tid att träna med och börja äta lite bättre. Just de ja, på tisdag ska jag poseringsträna med Susanne med :)
 
Dagens tips: Även om att du är jättesliten dagen efter du festat så försök ändå att äta någorlunda vettigt istället för att strunta i det helt... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olov

Hej!
Har en fråga om vad du anser om TUT, time under tension? Vissa verkar mena att ett set bör vara under minst 40 sek (max 70) för maximal hypertrofi. På samma sätt menar man att ett kortare set (tex runt 20 sek) går mer på styrka än volym. Brukar du tänka på hur länge ett set varar?

Tack för svar!

Svar: Hej! Jag vet inte så mycket om TUT om jag ska vara ärlig. Jag har inte så stor koll på hur länge mina set varar heller men skulle tippa på ca 30 sekunder men kan kolla upp det nån gång :) Ska även läsa på lite mer om TUT
Per Ekbjörn

2013-07-15 @ 09:42:03
Postat av: Olov

OK, tack!

2013-07-16 @ 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0