Underbara Thailand

Idag var vi på en fantastisk ö en bit härifrån. Poda. Vi hade riktigt fint väder oxå!
Testade vår undervattenskamera Lisa idag lite :)
 
Här kan man åka...
 
Tränade rygg igår och eftersom jag tyckte handduken var så snygg så satte jag den på huvudet när jag körde chins... Rosatokig som jag är
 
Provade en ny övning. Baksida axlar med TRX-bandet
 
Idag har vi oxå tränat. Blev axlar och bröst igen!(!) och ben. Skönt pass! Efteråt blev det grillbuffé. Nu en kvällspromenad genom Aonang. 
 
Nyss bokade vi boende på Phiphi för 5 nätter nästa vecka. Då blir det en aning mindre seriöst leverne så att säga.. Busgrabbar som vi är!
 
Avslutar med att skriva att det är fantastiskt att vara här. Allt borde åka till Thailand. Jag vet att inte alla har råd men det är värt att spara till det. Sluta rök? Festa mindre? Köp mindre onödigt?

Känslan att vara Thaitokig slår det mesta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0