Snart Thailand!

2 dagar kvar till Thailand :) Deffat 10 dagar nu, vet inte fett% men de har hänt en del och jag får väl känna mig nöjd. Hinner få bort ett par hekto till kanske nu sista dagarna. Hoppas jag kan ta någon formbild imorgon innan jag åker. Idag är de fullspäckat schema: Fika 12, äta med stödkompis vid 13, fettmätning 14, gå på bandet, sola (inte för att jag behöver bli brun nu innan utan mest för att jag behöver ta min tuppis nånstans...) 16 träna med stödkompis, 17,15 PTpass, 18,30 träna med nästa stödkompis.
 
Sen stannar ja kvar i Vimmerby och tränar ett pass imorgonbitti innan jag åker hem sen imorgon eftermiddag åker jag till Stockholm och min nästa 5 veckor långa semester börjar :)
 
 
 
Från och med söndag så blir den här träningsbloggen en resedagbok !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0