Fyfan för fläsk för att vara sjuk!

Fortfarande sjuk :( Varit hemma idag igen och bara tagit det lugnt. Börjar bli mer och mer träningssugen och efter att ha kolla på den fantastiskta motivationsfilmen med Arnold: http://www.youtube.com/watch?v=LuJ4hbkLiY0 och en träningsfilm där man får följa Phil Heath inför Olympia och Gladiatorerna så är jag ännu mer motiverad att träna!
 
Finns för övrigt 4 träningsfilmer på mig på youtube om ni missat det. Bara in o sök på mitt namn där :) eller här är en av dom :http://www.youtube.com/watch?v=Zr6YibnuC5c
 
Skulle egentligen börjat min deff inför Thailand men så kom en horig äckelförkyldning o förstörde :S Men nu får jag göra det bästa av situationen. Jag hinner inte komma i den form jag önskat eftersom jag bör inte deffa när jag fortfarande är sjuk. Det är bättre att försök äta så jag hamnar på kaloribalans då iaf eftersom 
Den här formen kommer jag inte få till Thailand men kanske kommer lyckas få den här färgen? :)
 
Hoppas det! Doppas het! 
 
Jag avvaktar några dagar, tills jag mår bättre, med att lägga upp Thailandsdeffen. Det kommer att bli en del träning där och just diskuterar jag med Niclas om vi faktiskt ska ta en hel vecka med träning där :) Men inget helt säkert än. När man är i Thailand kan man inte ha för mycket planerat ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0