Deffdags!

Jobba igårkväll sen sov jouren och slutade 07,30 sen blev det gymmet äntligen :D Bröst och axlar. Såklart :) Några set hacklift oxå men allt väldigt lätt. Det kändes bra och efteråt oxå, dock har jag tagit 2 speciallånga tuppisar under dagen så är uppenbarligen väldigt trött..
 
Förövrigt så pratar med jag systerdotter Emme 3 år på Skype nu och berätta precis att hon är "halv 9" lång. Det är ju så olika det där hur lång man är
 
Emme, sommar och en ULX <3
 
 
Gjorde precis en fettmätning. Man "ska" inte mäta samma dag som när man tränat eftersom det bir lite fel men resultatet blir ändå ungefär samma. Ska mäta imorn igen och se men idag visade det 6,9 % iaf och jag har nu satt upp målet 5,5 % tills fredag nästa vecka då jag mäter en sista gång innan Thailand. 1,4 % på 11 dagar. Det är drygt ett hekto om dagen. Det är ett högt uppsatt mål men siktar på det iaf :) 
 
Inledde deffen förut med ett mellanmål bestående av glass, chokladsås och proteindrink :D 
Det är ju så olika det där vad man äter.. (Jag ska snart sluta skriva så i var och varann mening men det passar ju jämt så bra!?)
 
Nu kaffe sen en halvtimmes promenad :)
 
Väntar på lite besked från olika PT-jobb jag sökt i Norrköping och Linköping. Så länge ringde jag förut och fixade ett annat jobb i Linköping :) Inte 100 än men nästan klart. Vikarie såklart för vill inte ha något fast.. Fast? Fast? Fast? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0