Bra helg och dags att handla kosttillskott...

Haft en grymt bra och händelserik helg! Örebro med Niclas och Mike. Kollat på hockey (Örebro-Leksand) , tränat, jazzat, spelat FIFA, spelat monopol sen på vägen hem tränade jag fotboll i Rimforsa sen hann jag även med att jobba lite igår :)
 
Gästtränade på Actic i Örebro både fredag och lördag sen igår tränade jag fotboll. Jag var med cirka en timme på konstgräset och det känns idag! Det är skoj men det känns att jag inte varit med och spelat sen i somras. Man är väl inte så placeringssäker heller varje gång men jag tycker ändå jag hänger med hyfsat bra :)
 
 
Skulle tränat idag vid 08,00 men var fantastiskt trött och kände av gårdagens fotboll så jag körde lite step och gick på bandet bara. Sen PT-pass. I eftermiddag ska jag till http://muskelbygget.se/index.php sedan ett till PT-pass sen bröst och axlar på TH. 
 
Ska handla en grym fettförbrännare idag som även har andra egenskaper: http://muskelbygget.se/blueampstack-p-402.html?cPath=59
 
Vad sägs om detta? "Vad finns i Blue Amp Stack? 

Dendrobium, naturligt stimulerande ämne. 
Guarana, naturlig källa till koffein som är uppiggande och hjälper till att reducera uppsamlad vätska. 
PEA, förbättrar ditt humör och ger en uppiggande effekt. 
Evodiamine, stimulerande och aptitdämpande 
DMAE, förbättrar koncentrationsförmågan "
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0