Heldag i Stockholm och 4 månaders utveckling

Igår åkte jag, Jens och Tina till Stockholm för att julhandla och de lyckades vi riktigt bra med ;)
På vägen hem stannade vi i Norrköping och gästtränade på Acitc. Bröst, axlar och triceps blev det för oss alla.
Både på kvällen och på morgonen gick jag en promenad. 30-40 minuter vardera.
 
Mina nya fina träningsskor som jag fick av Tina :) och halsduk som jag också fick av henne! Sen köpte jag en tröja och ett par mössor.
Jens Leth. Ett monster. Underbar men inte undernärd.. Som jag precis sa.
4 månaders utveckling. Hårda träningspass, bra mat, kosttillskott ifrån http://muskelbygget.se/ , sunt förnuft och kärlek till träningen.
 
Jens:
 
* Träna hårt men se till att ha kontakt med den muskel du tränar
 
* Cyclo-Creation  innan träning (och riskakor med nutella oftast)
 
* jumbo Professional  direkt efter träningen.
 
* Se till att få i dig protein och kolhydrater med jämna mellanrum (cirka var 3e timme) . Minst 2 lagade mål mat om dagen sen havredrinken som mellanmål (havregryn, mjölk, bär och 100% Whey Protein Professional )
 
* Kvarg eller Milk and Whey  innan läggdags
 
* Stressa inte, oroa dig inte och njut av träning och livet!
Tina som blir störd i träningen av mig som hela tiden vill ta kort på henne. Men hon verkade ju inte lessen för det. Även Tina gör stora framsteg och utvecklas hela tiden. Även att jag säger åt henne att äta mer (eftersom hon kommer att göra en ordentlig deff i vår) så lyckas hon både bygga muskler och tappa fett!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: a

Vilken fin flickvän du har :)

Svar: Tack :) Ja hon är jättefin på alla sätt :)
Per Ekbjörn

2013-12-10 @ 19:55:10
Postat av: Alexandra

Den där Jens är ju så het så alla brudar måste bara vilja ta ett stort bett !

Och tänk det är min son.
Stolt Mamma

Svar: Haha ja eller hur, riktigt specialhet är han ;)
Per Ekbjörn

2013-12-13 @ 11:02:52
Postat av: Carro

Din kompis ser riktigt bra ut, är han singel ;)

Svar: Yes han är singel ;) Och helt fantastisk ;)
Per Ekbjörn

2013-12-17 @ 11:36:21
Postat av: Carro

Åh, låter härligt ;)
Finns han nånstans där man kan prata med honom? Hur gammal är han?

2013-12-18 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0