Semester igen!

Igår började min semster. Igen :) Och det blev en riktigt bra första dag på semstern! Älskar att göra mycket saker när det är sommar och precis som de flesta andra så älskar ja fint väder!
Först sovmorgon sedan en bra golfrunda med Jens.
 
  
Retard bara.                                                           En av våra många fikapauser :)
 
 
Lite gymnastik vid Bergs slussar. Så olika det där.
 
Bröst axlar och tricpes på Actic 2. Nöjdigt gym!
Sen mat såklart..
 
På kvällen gick vi ut och drack EN öl. Jag drack en iaf.. 
Hann även med några FIFA-matcher.
 
Nu skulle jag tränat med http://daanselivet.blogg.se/ men nehe?

Så det blir ett pass på Actic. Mage och något mer. Sen ska jag till Horn och Vimmerby för att umgås med mina stödkompisar samt köra ett intervallpass med Amanda. Eller pass och pass, vi ska springa ett PAR gånger bara.. Eller? Blir även en ny mätning på Robbin (Pazzet på Instagram)
 
Kika gärna in på annonsen till höger och titta hur mycket skoj det finns att hitta på ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: mergimtare ♛

Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

Svar: Tack :) Vad innebär det??
Per Ekbjörn

2013-08-06 @ 10:05:21
URL: http://meegiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0