Robbin

 
Robbin Passmark Vimmerby. En kille som gjort grymma träningsresultat och har nu som ni ser en fantastisk fysik! Jag brukar göra fettmätning på honom. I vintras, i slutet av januari hade han 10,6 och förra vecka imponerande 4,3 %. Nu är det dags att mäta på tisdag igen och det ska bli spännande att se vad mätningen visar. Han har jobbat riktigt hårt för att få de här kroppen, tunga träningspass, mycket cardio och en strikt kost samt kosttillskott från www.muskelbygget.se. 
 
"Att jag äter fast tider, kör typ en månad ris och kyckling sen körde jag ris och torsk, nu har jag precis börjat på potatis nötfärs och spenat:) kör fil och musli morgon kväll väger all mat, tränar 6 dagar i veckan, powerwalk kör jag minst 4 dagar i veckan med 10kg väst på ca 7km - 1mil. Vägde 112 kg när jag börja förra året nu väger jag ca 83 kg säg har min endast min lördags pizza som en liten kalorichock kör alltid mellan 8-12 rep nu så jag inte fuskar ibland ökar jag så jag får kanske 4 rep lite mer för styrkan sa kör red stack nu. 
Dricker 4 proteindrinkar från muskelbygget varje dag. "
 
Följ honom på Instagram för fler inspirerande bilder: Pazzet 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0