Nöjdiga dagar

Riktigt bra dagarna nu när jag har semester (förutom att jag träffar mina stödkompisar, precis som jag gör varje vecka några timmar i veckan). 
 
Att vakna upp av att världens underbaraste tjej kommer och pussar på mig och är jättesöt och jätteglad och ger mig en grymt god smoothie måste vara den bästa starten på dagen man kan få! Sen hem och väcka en annan underbar, men inte undernärd, person, min sambo Jens och sen dra iväg och kötta rygg på Actic. Resten av dagen jazza, sola lite, iväg och slå några golfbollar med Danne och sen ikväll åker jag och Niclas till Mike i Örebro för en busgrabbshelg med träning, jazzning, FIFA och lite fest på lördag :) (Bli inte besvikna på mig ni som tycker att jag ska lägga ner festandet helt...) Vi har hyrt relaxen på Gustavsvik så det blir lite busande där först. 
 
Jag är iväg till söndag men det kommer blogginlägg varje dag nu iaf så sluta inte läs min blogg. 
Jag har skaffat Twitter med nu så om ni vill följa mig där så heter jag Ekbjornper där. På instagram heter jag Oakbear och på Facebook heter jag Per Ekbjörn om ni vill puffa mig :)
 
Min form försvinner mer och mer vilket är meningen eftersom jag ska bygga nu. Fettprocenten ligger nog på cirka 7,5 vilket ändå är bra offseason-form än så länge. Det är 3 gånger mer fett än jag hade när jag tävlade. Dagsvikten ligger på cirka 86-87 kg. 
Måste antingen hålla för nedre delen av magen eller hålla in ordentligt för att fortfarande se fit ut ;)
 
 
NöjdJens som redan efter 2,5 vecka på gymmet gjort stora framsteg! Bra för mig att ha någon som puschar mig och kan passa ibland. 
 
För övrigt så har jag fortfarande träningsvärk i benen sen i måndags, träningsvärk i bröstet från igår och ser fram emot att ha träningsvärk i ryggen imorn :)
 
Dagens träningstips: TRÄNA! Ta ALDRIG några länge uppehåll i träningen. Nån vecka eller max två nån gång om året är ok men om du tar för lång vila så tappar du för mycket och det tar en tid att komma tillbaka. 
 
Kika gärna in på upplevelse.com på annonsen här till höger, de finns massor kul att göra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0