Hästpass mage

 
Tränade mage stenhårt med Anna på TR (Tjust Rehab) i Västervik på magen så med pump i magen och bra ljus så såg jag riktigt fit ut :) Körde även lite armar samt 10 min roddmaskin. 
 
Snälla ni som läsar min blogg, och gärna ni andra, ta till er det jag skriver och sen läs gärna lite om näringslära själva och lär er grunderna! Ni har stor nytta av att förstå t.ex vad en kalori är, vad protein är osv!
 
De här två maskinerna har Jens och jag inlett vårt ryggpass med sista passen. Sköna maskiner. 
 
Nej jag tränar inte tricpes och gör helt fel, jag kör serratuspress som tränar... Ja just de, serratus!
 
Hästmage
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Du ser ut som en dvärglite ;-)! Dvärgtokig som du är. Puss

2013-08-31 @ 12:41:22
URL: http://louisemariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0