Hälsa och Livsstil!

Fått hem lite mer information om min utbildning Hälsa och Livsstil idag! 
 
"Efter ett års distansstudier på halvfart på Lillsved är du redo att stärka det friska och förebygga ohälsa hos såväl grupper som individer. 

Att ha ett salutogent förhållningssätt

Allmänna mål

Du ska efter genomgången utbildning kunna arbeta praktiskt med förändringsarbete för hälsoutveckling på individ- och gruppnivå.
Du får fördjupade kunskaper och lär dig coacha inom områdena fysisk aktivitet, kost och livsstilsförändringar.

Lillsved har ett ordspråk : Lillsved coachar för livet."

Ska bli spännande :)


Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh vad kul! Jag sökte två utbildningar där men kom inte in på mitt första val så nu blir det andra planer men skolan verkar superbra!

Svar: Ok synd du inte kom in då men verkar svårare för tjejer eftersom fler tjejer söker. Ja jag tror de kommer bli jättebra :)
Per Ekbjörn

2013-08-15 @ 14:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0