387 unika.. Ni är bra!

386 unika läsare igår :) Tack till alla er som hjälper mig att länka bloggen på FB ibland! Det uppskttas :) 
 
Jag vet att det är inläggen om fettförbränning som är populärast att läsa om men eftersom det skulle bli alltför mycket upprepning så kan jag inte skriva om det hela tiden heller. Jag skulle inte heller tycka det var lika kul att blogga då. 
 
Ännu en natt med dålig sömn. Hade tänkt att träna ben med min stödkompis på TH ikväll men kanske vilar eller om jag bara kör baksida lår. Framsida och insida lår har för övrigt utvecklats riktigt bra här sista tiden, har till och med fått lite bristningar! Inte så snyggt men ett gott tecken på att musklerna växer!
 
En liten parentes här, jag bor ju på Hästskogatan och är väldigt nöjd över det :p Men precis ijämte ligger Kungsberget. Det är inget fel att bo där heller säkert men hur fan kan det heta kungsberget när det bara är en liten kulle på 10 meter typ!? Det är lite förnedrande...
 
 
En tips för att bygga stora armar är att sitta på en gunga hela dagen. Det tycks iaf fungera för den här tjejen(!) på mitt nya gökur, som inte kommer vara långlivat ifall Gökjäveln inte slutar att gala på nätterna!
 
Dagens form. 5-6 veckor byggning till och förmodligen någora hekto fett till och förhoppningsvis några hekto muskler till, innan jag börjar min sommardeff... 
 

Kommentarer
Postat av: NK

Hej Per,

Vad tycker du om crossfit? Det verkar lite plojjigt och många gym är väldigt dyra, men jag känner att strukturen och fasta pass kan vara nyttigt för någon som har svårt med motivationen!?

Svar: Hej! Om jag ska vara ärlig så vet jag inte jättemycket om crossfit och har aldrig provat själv men det lär vara allsidig och bra träning. Tidseffektiv oxå och om du har svårt med motivationen så är den ju oxå bra :) Är du ute efter styrka, kondition och hälsa i första hand istället för att bygga muskler så lär det vara en bra träningsform :) Du bygger ju muskler med crossfit oxå men inte på samma sätt som genom traditionell gymträning. Hör gärna av dig sen när du provat så jag får höra hur det gick!
Per Ekbjörn

2013-04-17 @ 20:37:47
Postat av: Bruce Willis

Your blogg is getting bigger and bigger, it`s good man! :)

Svar: Ja det är kul :) och vi är nog fortfarande bättre än Bruce Willis ihop ;)
Per Ekbjörn

2013-04-26 @ 08:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0