VM i OS i SM?

I Söndags var vi i Västerås på SM i bodybuilding. Här är några nöjda killar som köper lite kosttillskott. 
 i
Posedown i - 90 kg. 
 
Igår tränade jag rygg på träningshuset och idag blev det bröst, axlar och lite triceps. 
 
Något kukar sig så de går tyvärr inte ladda upp bilder idag :s jag gillar ju när saker jävlas... Eller inte! Både igår och idag har varit sköna dagar med sovmorgon, slappande, mycket fika, äta ute och träning :)  Imorn ska jag jobba och på söndag ska jag jobba. I övrigt bara jobb som stödkompis och PT. Eller de är inte så bara för det är jobb de med men inte så många timmar :)
 
Har även börjat med nåt som jag inte gjort på typ förton år. Håll i er nu.. Läsa en bok! Eller jag har börjat läsa lite iaf :P " Träna mentalt och förbättra ditt liv" . Den verkar intressant!
 
Sen tänkte ja avsluta med lite tips men just nu kommer jag inte på nåt?! Känner mig lite tjatig ibland när jag skriver om samma saker. 
Jo jag kunde ladda upp bilder som jag haft innan så jag bjuder på dessa cirka 3 år gamla bilder där jag är en aning mindre muskulös. 
 
 
Något tips med då: Lyssna på er kropp, lär er av era misstag men även av era "framgångar". Tränar du på ett visst sätt och det går bra så gör du förmodligen något bra! Lär er grundarna när de gäller näringslära. Läs min blogg. Prata med sånna som är duktiga på träning och kost. Och tänk på att alla är olika. Bara att ni skulle träna som ett proffs så innebär det inte att ni är eller blir något proffs. Tänk positivt och träna för att det är kul! 
 
Och snälla, hjälp till att "utrota" alla jävla träningsmyter tack!!!! Jag har skrivit om dom massa gånger men ska snart samla ihop dom i ett argt blogginlägg snart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0