Vi är alla atleter och bodybuilders!

"Everybody is an athlete. Even if you don’t go to the gym or play any sport you compete every day in the game of life. In order to succeed you need a strategy to build and maintain the necessary strength and energy to accomplish your goal"
 
Mitt tjat om mycket protein och att ni ska träna tungt har ni nog inte missat. Det här gäller tjejer oxå. Träna tungt och ät mycket protein. "Men jag är ju ingen bodybuilder" Jasså?
 
Alla som tränar för att förändra sin kropp (vilken de flesta av oss gör) kan anses som bodybuilder. Kroppsbyggare på svenska. Man bygger sin kropp. "Men jag vill ju inte ha jättestora muskler" Nej men det får du inte heller! Det tar lång tid att bygga muskelmassa... Det handlar om att bygga några GRAM om dagen även om allt görs rätt.
 
Kompleterande bild till gårdagens hästinlägg. Detta visar väl min kärlek till hästar ytterligare? Min underbara systerdotter Emma i bakgrunden <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0