TRÖTT!

Gick upp tidigt idag. Inget DMAA. Hård deff. Sinnessjukt trött! Var länge sen jag var så här trött. Jag gnäller inte för ja vet att de är självförvållat och "hör till" men ni ska veta att så här extrem deff inte är direkt hälsosamt. Det sliter på kroppen. Dock är det ju en begränsad period och således "inte farligt" . Formen blir fortfarande bättre och bättre för varje dag och det är underbart! Jag är vädigt glad för allt stöd jag får av alla oxå.
 
Varit sjukt trött hela dagen men tog mig ändå till gymmet. Det är bara att göra det. Att ta sig dit alltså. 15 minuter på stepmaskinen, en halvminut på tå och en halvminut vanligt. Sen lite sittande vadpress. Skön.. t!
Tog lite bilder på gymmet, de lägger jag upp imorn... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0