Hungrig? Inte direkt...

 Tränade rygg förut. Inte här hemma dock utan på sånt där gym eller vad det heter :p Sen nyss 50 minuter promenad. 
 
Första dagen med nya dietschemat. Hungrig och orkeslös? Inte direkt! Jag har inte varit hungrig på hela dagen och de gick väldigt bra att träna! Varit extra trött på kvällen bara men de beror nog på att jag trappar ner på PWO (uppiggande drink innan passet). Från och med nästa vecka kommer jag sänka kaloriintaget ytterligare något men som det känns nu så kommer det inte att vara några problem :) 
 
Nya ådror för varje dag och nu börjar "delningen" på framsida axel att synas mer och mer. Det innebär att jag är under 6 % ;) Förmodligen iaf. "Fått" lite nya ådror på låren idag med :)
 
 
 
Och så den här bilden från 2003 som lite jämförelse :p 
 
Kvällens tips: Gör träningen och en bra till en livstil. Och som jag sagt flera gånger innan, man behöver inte vara så här extrem för att "bara" komma i form. Jag vet att det inte är lätt om man inte kunskapen och om man har svårt att stå emot godsaker. Dessutom är vi människor lata av naturen. Men det är ingen annan än du själv som tränar åt dig eller äter åt dig eller hoppar över godsakerna åt dig.. Du kan få hjälp med mycket men till syvende och sist (fantastiskt uttryck för övrigt) så är det DU som gör jobbet! Så... gör det! Det är så värt det... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0