Dax att bli mer strikt...

Sov jour på jobbet inatt och slutade 8 imorse. Vid kvart i nio typ tränade jag mage. Sen var jag på massage hos Lotta i Åby :) http://www.abyfriskvard.se/terapeuter/lotta-lindgren-11940501
 
På dagen har jag mest jazzat. Är fortfarande lite hostig och onödigt trött. Det är lite störande. Annars är det bra!
Tränade rygg med Kim på WAHK förut. Grymt bra pass! Tog lite bilder. Hoppas på att få dom snart. 
 
Deffen går bra men måste bli ännu mer strikt nu. Coachen sa till mig " Jag tror inte de andra sitter hemma och äter chokladbitar" så sant... Ännu striktare kost och mer cardio nu! 
Blir en promenad lite senare ikväll..
 
Idag när jag tränat två pass och ett av dom var rygg så har jag "fått" äta lite mer. Uppåt 300 gram kolisar. I helgen hade jag lågkolhydratsdagar och hamnade då på ca 150 gram. Proteinintaget ligger fortfarande på runt 300 gram. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0