8% till 4,6% på 4 veckor

Försöker se avslappnad ut även att jag spänner ihjäl axlarna lite :p
 
Började min deff på söndagen för 4 veckor sedan. Alltså 29 dagar sedan idag. Tyvärr gjorde jag ingen fettmätning då men uppskattningsvis låg jag på ca 8% då. Idag innan morgonpromenaden gjorde jag en ny fettmätning och då var jag nere på 4,6% vilket vi är väldligt nöjda med! Detta innebär ca 2,9 kg fett, dvs 1 hekto om dagen. I fett. Det får anses bra men som ni förstått så har allt gjorts nästintill perfekt. Och när man knappt jobbar så är allt lättare. Bättre sömn, jag kan köra cardio när jag vill, träna när jag vill och äta när jag vill. Och mindre stress. Inte för att mitt jobb är direkt stressigt men ändå, en liten stressfaktor är det trots allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0