Atletliv


Cirka 5 veckors deffande... Fattas fortfarande en del till tävlingsformen. Blir två riktigt hårddeffande veckor nu. Sedan ska jag få bort vätskan med vilket gör att jag kommer se mer fit ut.


Igår körde jag axlar och övre bröst på World Class. På kvällen var vi ute och "tog några glas"


Jag drack endast vatten dock! Och en liten smidig (o jävligt äcklig) färdigblandad proteindrink!
Jag vet att det INTE är ok att sitta med filt om man är kille men det var inte så varmt... Sedan nattpromenad...

Idag:

10 gram aminosyror
ca 45 minuter morgonpromenad
Frukostdrink: 2 dl havregryn, blåbär/hallon, 3 dl mjölk, lite kvarg och ca 15 gram protein
Golfrunda 9 hål - Mellanmål 120 gram kalkon(!)


Efter golfen Kycklingsallad där med ett par små brödbitar och en liiiiiiten bit kexchoklad som var så fruktansvärt god att jag nästan dog lite faktiskt.

Det var gott men varför ha i svamp? Hur gott är det me svamp!?

Sen innan träningen fika på stan, kaffe och en halv fralla med ost o skinka. Onödigt gott det med!


Sen mage och underarmar på Actic. Fick grymt tryck i både mage och underarmar!



Efter passet 10 gram aminosyror

Sedan åt vi lax, potatis och wokgrönsaker

När jag kom hem 1 ägg och 4 äggvitor


Sen lite poseringsträning som jag verkligen behöver... Ja skäms men nu jävlar!

Sen kvällspromenad på ca 30 minuter. Sedan blir det kvällsproteindrink med ca 40 gram protein och några valnötter.

Och lite aminosyror när jag vaknar inatt eller tidigt imorgonbitti.

Även stora mängder tabletter med kosttillskott under dagen :)

Vitamintabletter, ALA, Omega 3, CLA, U-grow, DAA, Vasotropin (Gaspari), Rosenrot, Yellow amp...






Kommentarer
Postat av: Hannah

En liten bit kexchoklad.. njutning när den är som bäst!!

2012-06-11 @ 00:19:06
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0