Nöjd!

Haft några riktigt sköna dagar i Linköping nu :) ÄLSKAR att vara ledig när det är fint väder och bara gör sånt jag tycker om! Åkte upp i söndagseftermiddag. Spelade då beachvolley. Premiären. Körde 3 mot 3 och de gick helt ok!

Eftersom jag egentligen inte får träna så blev de lite halvt jazzpass. Axlar, övre bröst, baksida axlar och här ett set biceps eftersom den nöjda killen jag tränade med körde biceps så vill inte ja vara sämre :)

Ett försök till posering efter passet...

Sen kvällspromenad runt stångån.

Igår morgonpromenad runt stångån. Sedan en golfrunda på Vreta klosters bana ihop med Thomas. Vi gick 9 hål. Helt ok premiärrunda faktiskt.

Nöjd golfare
Nöjd golfbana

Sedan en nöjd maträtt i solen. Kycklingsallad där man får välja själv. Hur många ärtor? Ingen ärta :( Det är fel... Det ska alltid vara en ärta. Kom ihåg det. Sedan på stan och handla lite kläder och så.

En nöjd tuppis/solning i gräset vid Trädgårdföreningen.

Sedan dax för beachvolley igen :)

Nöjda med tempot

Nöjd in-action

Hej vi är inne i nöjdmatchen!

2 timmar beachvolley sen var vi sjukt hungrig och åkte o köpte färdiggrillad kyckling o vitlöksbröd. Jag gick loss på kycklingen redan inne i affären :) friskt...

Danne och Jens, sjukt nöjda!

Idag morgoncardio. Nöjd morgoncardio

Mat på det där bra stället igen...

Ihop med dom nöjdaste av dom nöjda, Jens och Anna.

Sen dax att handla lite kosttillskott. Uppföljaren till den popolära red stack. Lite starkare och fler verksamma ämnen i :)

Sen en tuppis i solen

Och innan jag åkte hemåt igen,

Ett rygg och vadpass med Tom.R på Gymbolaget i Tannefors. 3 set tunga mark mm lär kännas imorgon!

Sjukt nöjda dagar som ni förstår men bäst var när de var en som rang till mig igår och sa att han hade min plånbok som ja tappde i söndags! Då var nöjdheten på topp! Tack :) Katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0