Vilodagar

Vilodag idag och imorgon. Imorgon blir förvisso aktiv vila eller vad man ska säga.. Åkte till Stockholm ikväll och imorgon ska jag hjälpa min syster och Rasmus att flytta. På söndag åker jag hem igen och då blir det benpass. Tänker redan på det. Är lite kääär i att träna!
Längtar till sommaren (som ALLA andra oxå gör) Beachvolley, golf, grillningar, utflykter, att vara i sjukt bra form och sol, bad och bus!Mycket kottar i år igen!? Gofl
Och 16e juni då jag ska tävla i Ahlstömmertrofen. I Classic bodybuilding.
Fick hem nya body idag så jag läste i den lite på tåget. Det är inget nytt direkt, men stod om tjejer och hur de ska träna och som jag skrivit flera gånger innan - Våga träna tungt, ni får inte jättestora muskler! Det tar flera år att bygga muskler och då krävs hård träning och bra mat...
En annan grej som är mindre kul för er tjejer är att ni tenderar att bli sugna på mer kalorier än ni förbränt efter ett avslutat cardiopass och det är troligtvis en mekanism för att skydda fertiliteten som hos tjejer är kroppsfettsberoende. Men något positivt för tjejer är att tjejer är i allmänhet bättre på att använda fett som bränsle medan män förbränner kolhydrater mer effektivt.
Nu blir det kvarg och nötter sedan förhoppningsvis en natt med god sömn vilket innebär återhämtning och tillväxt av muskelmassa!
Mejla, messa eller skriva gärna på FB om det är något ni undrar över eller har några synpunkter :)

Kommentarer
Postat av: editing website

This isn't the kind of sports you should play with such muscules.

Postat av: Ekbjorn

Haha it´s true, but I think it´s fun to do those sports, thats why I do it :)

2012-03-25 @ 20:43:36
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0