Sinnesslö lite

 Måste börja stretcha lite mer! Är det nån som har en sån här maskin!?



"Som bodybuilder har jag investerat så mycket i min kropp att jag måste förvara den i ett bankfack på nätterna.
Bankfuck!? Ja varför inte :)

Kände mig bättre från förkyldning idag men blev slö på eftermiddagen. Sinnesslö. När jag började träna ben tänkte ja strunta i passet och gå hem men jag körde passet iaf men lite lugnare. Framsida och baksida lår och lite vader.

Fettmätning förut: 8,5% = 7,65 kg fett = 53550 kcal.
Hade 6,5% för 2 månader sedan. I teorin innebär det att jag lagt på mig 9 hg (6300 kcal) fett i månaden vilket innebär ett kaloriöverskott på 210 kcal i snitt om dagen. I teorin. I praktiten blir det inte exakt så.

Målet i sommar är som sagt 4,5 %, alltså är det ungefär 3,5 kg fett som ska bort.

Dagens tips: Variera din träning. Byt övningar, variera antal reps och set. Använd träningsmetoder som t.ex dropset, "forced reps" (du får hjälp med sista repsen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0