Går riktigt bra!

 De senaste månaden har gått riktigt bra med träningen. Är det dunderhonungen som gör det månne!? Låren blivit större, har fått bättre övre bröst och axlarna börjar bli rundare. Ryggen lite köttigare.

Nej, jag äter faktiskt inte dunderhonung, det beror delvis på att jag tränat 1,5 månad nu utan att deffa. Under deff gör man som bekant inga framsteg i sin utveckling, man får snarare vara glad om man behåller styrkan/muskelmassan. Jag har inte festat på över en månad. Jag har kört U-Grow + Mass FX The Destroyer +
Sportlab DAA i en månad nu. Jag äter bra, men det gör jag i stort sett jämt. Jag är noga med sömnen och har inte upplevt speciellt mycket stress. Kör även kreatin/PWO nu. Jag har varit grymt motiverad nu oxå och fått bra hjälp från Kim. Jag blir ofta extra motiverad efter mina utlandsresor :)



Som ni märker är det många olika faktorer som spelar in hur träningen går.

Igår tränade jag axlar och kände av det lite idag. Idag blev det bröst, mage och lite triceps. Jag provade att maxa i bänkpress och klarade 125 hyfsat lätt. Kanske hade klarat 130. Sen körde jag snedbänk och idag blev det lite mer ostrikt än vanligt. Ändå inte jättemycket ostrikt. Men blev lite tyngre vikter iaf.

Imorgon blir det vila från träningen. Ska få massage imorn oxå vilket är bra för musklerna ibland :)

Torsdag rygg. Fredag ben och lördag gästträning och då är det axlar som gäller. Kanske lite övre bröst då oxå.

Dagens tips: Var noga med att få i dig tillräckligt med protein. Det är viktigt både om du ska bygga muskler och när du ska deffa. Om du inte klarar att få i dig tillräckligt genom kosten så använd proteinpulver http://muskelbygget.se/protein-c-65.html men ersätt inte vanligt mat med pulver.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0