Posering

50 minuter morgonpromenad. Lite posering och fotografering ihop med Alf o Pernilla på Wahk. Promenad med stödkompis 40 minuter. 20 minuter promenad till. 1.5 timme posering med Kim och Pernilla på WAHK. Sen 30 minuter kvällspromenad. Poseringen är kräver att man spänner ALLA muskler typ samtidigt och förbränner en hel del även det! Har inte gillat att posera innan men börjar lära mig en del nu så de är roligt nu :) Tack Kim för hjälpen och Pernilla som tog korten och gav en del tips även hon: "Stäng mun och ta fram nöjdheten"

Man ska le när man poserar men ser lite dumt ut när jag ler för mycket så vi bestämde att jag ska köra mer "nöjdhetsmin" istället :p

En latsspread som jag sätter fint men flinar lite för mycket!

En bild från förmiddagen där poseringen är sämre men pumpen bättre :) Leende är aningen sämre oxå ;)


Kommentarer
Postat av: WC

Bra Per! Var å tränade i dag, ljuvligt! Varmt lycka till nu på lördag! Ronnie hälsar.

2012-06-10 @ 18:42:21
Postat av: Kim L

Per snyggt jobbat! Se till att sjunka ihop mer på triceps och sidechest poseringen så ditt lårsvep blir större, sen spänna vaden ordentligt också!! Se till att spänna baksidan på skinkor och benen bra när du kör alla bakre poseringarna! De här fixar du skitbra!

Pumpa inte upp benen innan du går på scenen, lätt för att du får kramp ;)

2012-06-11 @ 11:52:35
Postat av: Ekbjorn

Ja det är härligt att träna :) Haha tack!

Tack de ska ja tänka på! Nejdå ingen pump, bara lite i baksida... Ja det här kommer jag fixa grymt bra såklart :D

2012-06-11 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0