Posering i poseringsbyxor!

Igår hämtade jag ut mina poseringsbyxor. Ja man måste ha sånna och ja dom är små!! Men de är inte string som vissa tycks tro :p
Det är lite speciell känsla att ha sånna här jävla byxor men man vänjer sig och man måste ju...

Hade inte tänkt att lägga ut bilder när jag posar i dom men när jag ska stå inför flera hundra personer i dom på lördag så måste jag väl våga lägga ut några här med :)

Jag vet, de ser jättelustigt ut :D  Om man inte är insatt i bodybuilding...



Får inte till benen och vaden riktigt här men överkroppen blev rätt bra. Om ni undrar varför ja ser lite retard ut när ja poserar så ska ja säga er att det är grymt ansträngande att spänna alla muskler samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0