Dubbla pass lite

 
Igår körde jag dubbla pass. Först rygg/baksida axlar och mage på Träningshuset.
 
Och eftersom jag blivit en gottegris så blev det proteindrink och skumbananer med nutella efter! Men nu är nutellan och jag ska försöka låta bli att köpa nytt... Kanske en burk till bara. Eller två...
 
På eftermiddagen körde vi golf men det är töntigt med golf så jag ska sluta med det.. (ja de gick dåligt!)
 
På kvällen ett pass med Kim. Triceps och axlar. Nu blir det midsommarledigt ifrån träningen och bloggen.
 
Nu ska bilen packas med bland annat den här stolen, lite kosttillskott, kläder och lite annat så åker vi iväg nånstans någon dag. Eller två...
 
Trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0