Tävlingsbilder

Druckit kaffe i solen på balkongen och nu dricker jag PWO inomhus för de kom en liten regnskur tydligen.. Kör utan dmaa idag (det super-uppiggande ämnet som finns i bl.a jacked). Hittade istället en burk där jag hade lite super-pump i :) Den ger inte samma pigghet men grym pump och det vill vi ju ha eller hur!
 
Tänkte skriva ett inlägg om PWOs nångång men de får bli en annan dag. Och kom ihåg att PW och PWO är inte samma sak. PW är PWO men utan O... Lätt att blanda ihop dessa begrepp.. Eller kanske bara jag som blandar ihop dom :p
 
Idag blir de övre bröst, axlar och triceps. Längtar! Sen hem och äta sen iväg upp till Linköping. Kanske stanna till i Kisa en stund om vädret är ok och titta på pokal. Får se vad de blir för busgt i Linköping ikväll :p sen imorgon jobbar jag hela dagen som personlig assistent till måndagmorgon då jag går direkt till Stenbäcken.
 
 Nästa gång jag står där kommer ja vara större, ännu bättre form och bättra på att posera...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0