Semester!

 Gästträning på Studio fitness i Linköping igår. Det blev bröst och utsida axlar med Kim.
 
Igårkväll kom jag hem efter att ha varit borta sen i tisdags förra veckan. I tisdags åkte jag till Linköping. Onsdags solade vi och så sen blev de lite festigheter på kvällen ett gäng hos Anna sen utgång. Det var trevligt :) torsdagen var lugn sen på kvällen bestämde vi oss för att åka till Göteborg. Jag och Jens. Vi sov där sen på fredagen hämtade vi upp Kim och shoppade ihjäl oss se åkte till Smögen och var där och busade till söndagen! Riktigt skoj! Söndagen blev en resdag typ där vi inte gjorde allt för mycket nytta..
 
Badade lite oxå häromdagen... de är så olika de där!
 
Plocka-själv-sallad som vanligt :)
 
Sen stannade vi kvar igår på dagen i Linköping och slappade, gick på stan och gästtränade. Man blir väl inte mer vältränad av de här semesterlivet men de är härligt ändå :) Ikväll blir det rygg på WAHK. Tappar formen mer och mer men de går sakta och eftersom jag var i tävlingsform för några veckor sen är jag inte i direkt dålig form så de känns helt ok ändå men måste snart dra ner på godisätandet. En påse och lite annat skräp varje dag är lite överdrivet!
 
Busgrabbsfrukost på semestern
 
Nu snart PWO, gym och sedan GODIS igen!  Och nu är det sluttjatat om det där jävla godiset. Så ni vet det.
Mycket annat på gång nu oxå, jobbsökande, "utflykter" och resbokningar! Men mer om det senare...
Ring inte mig mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0