Vad ska jag skriva här?

Tack Jens och Anna för ni gör "reklam" för min blogg på FB! Tack till er andra som oxå rekommenderar den till folk, uppskattas!
http://perekbjorn.blogg.se kopiera, klistra in ;)

Dagens cardioträning har varit en knapp timmes tennis med min stödkompis. Inte jättebra spel men ändå lite fettförbränning :) Samt några korta promenader. Om en knapp till blir det gymmet med stödkompis.
Innan lite uppladdning med en av de bästa inspiriationsfilmerna:
http://www.youtube.com/watch?v=pTM7_-YVypk

Kör mina 2 favorit-PWOs innan oxå: Hemo Rage ULTRA CONCENTRATE (lite mindre utav den just idag eftersom jag tränar relativt sent, blir sömnproblem annars eftersom den här är lurigt stark!)
Och  Superpump MAX
Hemorage, busigt kosttillskott som är grymt uppiggande och prestationshöjande! Är liknade produkt som Jack3d och Berzerk, men jag gillar den här bäst. Men det är lite individuellt hur man reagerar på olika PWOs.

Jag hade tänkt att köra rygg egentligen men väntar tills imorgon med ryggen eftersom jag känner av lite i övre rygg idag. (För att jag körde knäböj lite tyngre än vanligt igår?). Blir mage, vader och underarmar idag istället. Jag är inte stark i ben och bryr mig inte så mycket om hur mkt jag tar i olika övningar men måste ända erkänna att jag är LITE nöjd iaf att jag körde knäböj på 150 kg i sista setet igår i smithmaskin. Dock bara ner till en bänk som jag hade under.

Imorgon blir det dubbla pass, ett ryggpass i Hagadal på förmiddagen sen bröst+axlar på Träningshuset på kvällen. Imorgon ska jag fylla på med rätt mycket kolisar för att sedan på fredag, då jag inte kommer träna eller röra på mig så mycket, äta ganska lite kolisar.

Tänk på det, ju mer du rör på dig desto mer kan/bör/ska/får du äta! Och beroende på vad du tränar, t.ex så förbrukar du bra mycket mer på ett tungt benpass än lite duttande med lite bamsecurl eller liknande. Både under själv passet och efteråt bränner du mer om du tränar stora muskelgrupper. EPOCen - förhöjd förbränning efter passet - kan vara upp till ett dygn efter ett hårt pass.

 
På söndag räknar jag med att vara i bra form (vad JAG tycker är bra form) och då ska vi ta lite kort igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0