Ligga lite...

Fick ett sms imorse från min syster som behövde hjälp med barnvakt mm idag och imorgon så jag tränade på förmiddagen sen åkte upp till Stockholm på eftermiddagen. Stannar här tills imorgon, eller torsdag och hjälper till så gott jag kan :) Har inte träffat min syster eller syskonbarn sen julafton så jättekul att jag blev hitbjuden!
Skulle tränat bröst och axlar idag men när jag värmde upp i snedbänken kände jag att jag hade träningsvärk i bröstet! Efter att ha kört ETT jävla set bänkpress igår!? WTF! Så det blev framsida, utsida och baksida axlar. Fick sjukt tryck i axlarna idag och det är fantastiskt, blir käär lite faktiskt :)
Alla hjärtans dag och då är ju självklart dagens tips: Ligg mycket! Inte bara idag utan annars oxå, det är bra träning, det är skönt och det är bra för hälsan!
!
!
!
Dagens andra tips: Ta hand och bry dig om de du älskar/tycker om!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Najs blogg, hur mycket träning blir det under ett år?

2012-02-16 @ 22:59:57
URL: http://superskiers.blogg.se/
Postat av: Ekbjorn

Tack!under ett år? Ojdå, 5-6 pass i veckan så... 5-6 timmar gånger 365 ;)

2012-02-20 @ 18:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0