Utveckling på 2,5 år...

 
Tänk på det i juletider! Tänk på det annars oxå :) 
 
Sov på jobbet inatt sen jobbade till fyra. Sedan ryggpass innan jag åkte till Horn för att umgås med mn familj och leka och gosa med Emme och Walter! 
 
Jag tycker det är lite kul att jämföra gamla och nya bilder. Här är några olika side chest genom åren... 
 
100603 - 3e juni 2010
 
110811 - 11e augusti 2011

120615 -15e juni 2012
 
  
121209  - 9e december 2012                                                     121208 - 8e december 2012
 
 
           
Fantastisk bra poseringsteknik på första bilden... och på den andra! Jag har fortfarande mycket kvar att lära mig när det gäller poseringen och när jag lärt mig det kommer jag klättra några placeringar bara på det.. 
Det är så olika det där hur brun man är oxå... 
 
Nästa gång kommer jag lägga ut utvecklingen i någon annan pose och då har jag förhoppningsvis lite bilder från ännu längre tillbaka i tiden oxå :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0