Gästtränat igen.

 
Igår tränade jag armar på World Class. PWO var skumtomtar och lite nutella  :)
 
Idag körde jag bröst och axlar med Christian på Actic i Linköping. Och nyss ca 30 minuter fotboll med stödkompis på "fotboll för alla" . Lite lagom konditionspass. För mycket högintensiva konditionspass "bränner" ju muskelmassa men 30 minuter någon gång i veckan är ingen fara. 
 
Nu ska jag ner till http://www.muskelbygget.se/  och köpa kreatin. Jag har kört utan kreatin nu nån månad typ. Slutade med det innan tävlingen eftersom kreatin binder lite vätska. Jag går bara upp 0,5-1,0 kg vätska av kreatin men det är lite individuellt det där. Sen vankas det gottgriskväll igen tydligen :)  Pizza och godis blir det visst! 
 
Imorgon vilodag och jag ska vara hemma. Hela dagen nästan! 
 
Imorgon kommer jag skriva om den fantastiska frukost/mellanmålsdrinken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0