En vecka kvar...

Never give up. Det är säkert engelska eller nåt och betyder säkert att man inte ska ge upp!? 
 
 
 
Så tokigt...
 
 
Jag har inte varit nära att ge upp men ibland när man är som tröttast, som mest godissugen eller som mest låg eller när jag står och lagar iordning förton matlådor/shakers så funderar man på om det är värt. Men då kommer jag fram till att det är det :) Det är så sjukt värt det! Och det är mycket lättare när jag får allt stöd. Alla komplimanger och beröm. Jag har sagt de förr men det betyder oerhört mycket för mig. Att dessutom ha en fantastisk coach* som hjälper, stöttar och inspirerar mig är guld värt! 
 
Har träningsvärk i triccarna idag och de beror nog delvis på att de blev så mycket statisk träning för triceps igår när vi tog alla kort, jag är inte van vid statisk träning 
 
 
 
* Statisk träning - när man håller muskeln spänd i samma position
 
Mycket bilder på mig nu ett tag men det är för att jag är i sån bra form nu innan tävlingen. Sen efter tävlingen kommer det mer om tränings- och kosttips! Tänkte även ta kort på lite olika övningar och sånt och lägga ut. Så sluta inte läsa bloggen bara för att jag är kär i min form :p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0