En dag offseason

Idag om en månad åker vi. Sen står vi där Niclas och jag igen på stranden :) båda köttigare och i bättre form än här och förhoppningsvis håller jag inte min vänstra hand så där när kortet tas.. Och förhoppningsvis har jag inte de där pokemonshjortsen ;)
 
Tyvärr har vi inte med oss Jens och Tustus som vi hade förra året men som tur är kommer Johan Bränna ner 21e och stannar två veckor!
 
Jag har skrivit väldigt mycket om vad jag ätit på deffen. Men nu är det slutdeffat. Är det BARA godis som gäller nu!? Nej, det är fortfarande bra mat och mycket protein som är grunden. Utöver det blir det en del godsaker. Eller mycket godsaker men ska försöka skära ner något på det nu. Men kom ihåg, när det gäller att bygga muskler så är det inget "farligt" med att äta lite onyttigt oxå så länge man får i sig det bra oxå. Enda nackdelen är att man lägger på sig extra fett också. Nu äter jag inte lika varje dag men den här dagen ser ut/kommer att se ut ungefär såhär: (Alla tider är cirka...)
 
På natten nångång: 20 gram  100% Whey Gold Standard
 
Cirka 06,00: 2 dl havregryn, 3 dl mjölk, bär och 20 gram  100% Whey Gold Standard +  Sportlab DAA och  U-Grow + ALA Extreme
 
Cirka 08,00: PWO -  Rezerk . + kaffe 
 
Cirka 08,30: 10 skumtomtar med lite nutella
 
09,00:  BCAA HypertrophyL-GlutamineBeta-alanineXtreeme CEE + D-Ribose
 
Ryggpass
 
10,00: Big Mass Gainer (cirka 50 gram kolisar + 25 gram protein) + 5 gram L-Glutamine +Xtreeme CEE.
 
11,00: En kycklingfilé + Ris. Vet inte mängden men en "normalportion" . Efter maten lite non-stop (godis!)
 
12,30: Fika på 48an: Kaffe+1,5 ostfralla
 
14,00: Äggröra - cirka 2,5 dl. En liten kexchoklad och en verve. 
 
17,00: Kaffe+ 2 rostade frökusar med ost, 2,5 dl äggröra. Några pepparkakor. Sportlab DAA och  U-Grow
 
19,30 : En laxfilé, 5 potatis, lite majs, lite rödlök och ett vitlöksbröd. 3 after eight. 
 
21,30: 20 gram 100% Whey Gold Standard
 
23,30: 250 gram kvarg + lite mandlar eller nötter
 
 
Protein: cirka 300 gram
Fett: Mer än tillräckligt
Kolisar: Mer än tillräckligt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0